Obro aquest blog commogut per la sensibilitat que demostra l'Ajuntament de Barcelona col·locant un BANC AMB VISTES a un garrofer (Ceratonia siliqua)
I és que aquest arbre ha estat de vital importància al nostre país, en èpoques de fam i com aliment del bestiar.

Serà bo seure, contemplar-lo i reflexionar...

Llicència de Creative Commons

22 d’octubre del 2012

BANC BLANC



-------------------------------------------------------------
Un banc molt blanc
que no era blau
però si molt bast
i no gens bla.
Tot ple de baf
al fons d'un bac
vora d'un balç
es va esbalçar.

              Carme Rosanes

7 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Coi, Miquel... ens amagues informació vital... blanc, blanc, blanc... però amb vistes o sense vistes? eh? eh? eh?

I a més a més, ja posats a demanar:

On era? en un bac? I hi havia baf? i era a la vora d'un balç? Era d'un material molt bast? O era molt bla?

Clar que al menys una cosa la sabem: que no és blau...

Un banc molt blanc
que no era blau
però si molt bast
i no gens bla.
Tot ple de baf
al fons d'un bac
vora d'un balç
es va esbalçar.

Au, ja he jugat una micona per avui... ara a fer coses serioses. :D Gràcies!

fra miquel ha dit...

Ha ha ha CARME! M'has fet riure :o)
La veritat és que al penjar el post em preguntava si algú comentaria aquesta entrada i què diria, però no m'esperava un poema. Preciós, per altra banda ;o)
Amb aquest banc vull començar una sèrie d'aquests seients col·lectius. De moment, els que tinc al calaix destaquen pel seu color, però la idea és retratar bancs curiosos per altres motius, o per que són molt còmodes o evident-ment incòmodes.
He he :D
Aish...
Encara ric! ha ha
Un petó i una abraçada

khalina ha dit...

Realment la Carme és genial.

Molt bé Fra, tinc ganes d'anar veient aquests bancs variats

Carme Rosanas ha dit...

:) petonassos a tots dos!

Jo també tinc ganes de veure els bancs! A veure si m'inspiren tant com aquest!

Glo.Bos.blog ha dit...

Un banc experiment?
Un post experiment?
O el primer d'una col·lecció de bancs?

fra miquel ha dit...

Gràcies KHALINA, els aniré penjant a mida que els trobi.. he he :) Encara que tinc dos més per anar fent.
petó

A veure, a veure si em faràs un poemari de bancs CARME, he he ;o)
més petons

El primer d'una col·lecció de bancs, GLÒRIA. Encara que també es pot veure com un experiment...
O una proposta per a fer poemes sobre els bancs... sobre tot després de veure que inspira les poetesses :o)
Una abraçada

Gemma ha dit...

El banc de sempre, de tota la vida a la ciutat de Barcelona, ja estigués pintat de verd com de blanc.
Molt ben contrastat, a tot això.
B7s de tornada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...